Bedankt - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tim Remie - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tim Remie - WaarBenJij.nu

Bedankt

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

27 Juli 2005 | Spanje, Madrid

... voor alle relaxte gave wrede smsjes, berichtjes dan wel uit slagroomtaarten springende chicas ten behoeve van mijn verjaardag..

Meer nieuws volgt

  • 27 Juli 2005 - 09:48

    Toob:

    NP tim!

    ik was ff bang dat die ijstaart met me zusjes er in onderweg zou smelten maar is dus toch goed gegaan! TNT staat ook voor niks tegenwoordig he..

    Olaaa

  • 01 Augustus 2005 - 19:13

    LauY:

    Hoezo smsjes gehad dan..? Maar ik als goede vriendin ben tenminste wel gekomen op je verjaardagsfeestje! kusje

  • 01 Augustus 2005 - 21:20

    Toob:

    LauY, hoezo smsjes gehad, hoezo smsje gehad, HOEZO SMSJES GEHAD?? Heb non de jus 2 belbundels richting diw tappas en tango stad gestuurd!

  • 02 Augustus 2005 - 19:00

    Dunlop:

    Eey gast, net terug van de Karmapapa te Kassel en denk zal je alsnog een verlate verjaardagsgroet brengen, in navolging van mijn eigen verjaring de weer ervoor...

    Hoii

  • 05 Augustus 2005 - 17:47

    Tim:

    Ja dunlop heeft de karmapapa jullie ook gezegend in een tent met 3000 jankende boedhisten.. Blijft mooie gebeurtenis..

    Onder het mom van divide et impera ga k nog even verder met werken..

    Pluk de dag, en leef het heden Dunlop!

  • 06 Augustus 2005 - 14:12

    Toob:

    Cruz (oude spaanse meisjesnaam overigens(heb ik van een speler van real madrid gehoord)),

    ik dacht dat het de bedoeling was dat jij je stageverslagen, feedback, leerdoelen en andere bescheiden ook op dit logje zou plaatsen,zodat wij ook inzicht krijgen in je vorderingen op je stageplaats, aangezien ik me af en toe toch zorgen maak wanneer ik alleen maar lees over je stappen, geslet en confrontaties met biefstuk. Ik vraag me dan af of die jongen niet naast zijn voeten gaat lopen en her en der de spreekwoordelijke kantjes er vanaf loopt en wij daarvan niet op de hoogte worden gehouden.

    MvG, To

  • 10 Augustus 2005 - 22:13

    Daf En Pep:

    ?Neuken >?

  • 11 Augustus 2005 - 01:04

    Koen:

    Hoe gaan dit?Hier in kaapstad is alles baie goed. Nie genoeg son nie maar saffarie elke dag.Ek sal n bier drink op jou en se hello vir die spaanse vroumense vir my

  • 11 Augustus 2005 - 01:04

    Koen:

    Hoe gaan dit?Hier in kaapstad is alles baie goed. Nie genoeg son nie maar saffarie elke dag.Ek sal n bier drink op jou en se hello vir die spaanse vroumense vir my

  • 11 Augustus 2005 - 01:07

    Koen:

    Ps. Benodigheden voor vertaling:

    1* Zuid Afrikaanse
    neger (zo zwart
    mogelijk)
    1* Pak melk
    1* Theelepeltje suiker
    1* Zoveel mogelijk
    Tequilla

  • 11 Augustus 2005 - 01:07

    Koen:

    Hoe gaan dit?Hier in kaapstad is alles baie goed. Nie genoeg son nie maar saffarie elke dag.Ek sal n bier drink op jou en se hello vir die spaanse vroumense vir my

  • 11 Augustus 2005 - 01:10

    Koen:

    Computers zijn hier ook nie wat geweest nie!
    Wil 1 bericht, krijg drie!

  • 11 Augustus 2005 - 14:26

    Ginny:

    Tim..

    Verveel jij je oko zo erg als ik me verveel..zo ja zal ik het zo wel merken want dan zit je ook te internetten.. Estoy demasiado aburrido..Blehhhh.. misschien kom ik je zo wel even vervelen..hehe..

    Hasta ahora

  • 15 Augustus 2005 - 00:50

    Toob:

    hoe kan t dat een man en een vrouw, tim en ginny, zich tegelijkertijd kunnen vervelen..? daar heeft moeder natuur toch wel een oplossing voor..?

  • 15 Augustus 2005 - 15:26

    Tim:

    T00b ik had jou eigenlijk al voor de herfstvakantie ingeroosterd bij ginny

  • 22 Augustus 2005 - 17:11

    Ginny:

    Ahumm..

    Tim ik weet niet wat jij voor sletterige stage doet maar ik werk in een hotel..waar werk jij dan? In dat lugubere straatje bij sol zeker??

    Vond het al zo verdacht die werktijden van jou!

    Un cordial Saludo,

    Ginny

  • 23 Augustus 2005 - 18:29

    Stijn:

    He Timmie, alles nog bueno¿ al een paar stieren geprikt. zie je op de intro.

  • 25 Augustus 2005 - 16:28

    Toob:

    ik bij ginny? volgens mij heb je me verward met joris..die ist gewend om met vrouwen te slapen die tie ni kent!

    (K)

  • 31 Augustus 2005 - 18:15

    Toob:

    en mar w88, w88, w88 op de stage-deelverslagen en vorderingsgesprek notulen..

    ;)

  • 05 September 2005 - 13:17

    Ginny:

    Correctie..

    Nadie en mi habitacion..

    Tim is zelf dol op mannen in bed..liefst drie..veel plezier het zal vast lekker warm en knus zijn!!

    Saludos,

    Ginny

  • 05 September 2005 - 21:44

    Toob:

    hohohoh zeer geeerde ginny, wil je tim ni zo in een hokje (lees warm bedje) plaatsen, dat vind k toch wat ongepast!

  • 07 September 2005 - 15:35

    Ginny:

    Wel besproken Tobias,

    Als goede trouwe vaste vriend moet jij toch weten wat tim ´fijn´vind ;)

  • 07 September 2005 - 22:05

    Tim:

    Mja kunt veel zeggen t00b, janny maar de roosters zijn al gemaakt, bedden besteld en de kussens opgeschud dus ..

    graag van joris nog een email of hij wel of geen vriendin verwacht te hebben tijdens de vakantie dat ginny en ik daar rekening mee kunnen houden

    bvd

    carpe diem

  • 08 September 2005 - 14:19

    Ginny:

    Goed gesproken Tim, we verwachten namelijk een nieuw Belse Vrouw als huisgenoot..dus zoals jullie begrijpen word het rooster aangepast zodat jullie lekker bij haar in bedje mogen kruipen.

    Lang Leven onze Zuider Buren!!

  • 09 September 2005 - 23:02

    Tim:

    ginnny wil je ff kappen met die verbale diaree en eten halen

  • 11 September 2005 - 10:53

    Tim:

    Tim de voedertijd was om half 1..moet je maar optijd komen!!

  • 11 September 2005 - 10:59

    Ginny:

    ja..tim..je hebt het zelf gezegt..te laat!!

  • 11 September 2005 - 16:21

    Toob:

    ehum....

  • 14 September 2005 - 21:48

    Toob:

    trouwens..was er mis met belgische dames? ik ken een paar heel apetijtelijke!! dus wil wel een poging wagen..

  • 15 September 2005 - 13:17

    Ginny:

    ´Toob´staat er dan ergens DAT er iets mis is met belgische vrouwen?

    Anyway je bent toch al ingedeeld

  • 15 September 2005 - 15:00

    Juul:

    Heey lieve Tim,
    Belse vrouwen zijn wel lief hoor! Heb er wel ervaring mee nu..
    Even een klein woordenboek om het communiceren te vergemakkelijken:
    leuk = bangelijk
    aardappelen = patatten
    patat = friten
    knoflook = look
    hesp = ham
    kwark = platte kaas
    homo = jeanette
    politie = flikken
    Hoop dat je nog een leuke tijd hebt daar! Kus Juul

  • 20 September 2005 - 11:21

    Toob:

    ik merk op dat er enige achterstand is..:O

  • 22 September 2005 - 11:57

    Ginny:

    we hebben nu ook een homo fransoos in huis..voor de liefhebber

  • 22 September 2005 - 22:12

    Tim:

    juul ervaring met belse vrouwen? kinky

    eej t00b hoest ouwe piraat ff chillen ben je bezoeke aan t voorbreiden

  • 23 September 2005 - 06:16

    SJoris:

    Wel nog een homoliefhebber hiernaast in cancun zitten, misschien is het wat

  • 25 September 2005 - 20:44

    Toob:

    joris als die homo net zo snel naar madrid komt als jij dan kunnen ze beter een andere zoeken denk..

    maaruh...tim, waar blijft die updeet?

    nog 3 weekjes en we k0men er aan!! whoeiii

    dikke besos

  • 27 September 2005 - 20:25

    De Heertjes...:

    Waar is die positieve kritiek man lamlul??!! Da gezeik over die foto's allemaal... We zijn verder best goed bezig denken wij zo!!

    Verder alles goed daar??

    XX

  • 28 September 2005 - 02:02

    Stijn:

    Tim hoe is het met je kater afgelopen?

  • 29 September 2005 - 16:39

    Toob:

    en met da poesje?

  • 05 Oktober 2005 - 21:07

    Nynke:

    hey tim, je kent mij niet maar joost (vriend van jou) kent kaat (volg je het nog?) en kaat ken ik. kaat zit altijd met joost op msn en mijn vriend heet ook joost dus ze heeft altijd de verkeerde. zo kwam ze erachter dat jij in madrid zit en daar ben ik ook tm 10 december. in calle arenal. op school. ik dacht laat ik ff contact zoeken met nederlanders in madrid! dus vandaar! haha! groetjes nynke (red_deviltje123@hotmail.com )

  • 10 Oktober 2005 - 16:00

    Gin:

    Hey Timothy..

    Hoe zit het met je update platano! Nu komen je freundjes wel allemaal komende week maar hoe zit het nou met die planning, ik maak me toch een beetje zorgen. Misschien wil Hermandien wel een slaapmaatje!

    un saludo, Gin

  • 17 Oktober 2005 - 15:37

    Desiree:

    Hey tim hoe is t nou? Heb je het updaten van je website opgegeven of? veel suc6 nog en tot snel in breda dikke kus

  • 24 Oktober 2005 - 04:38

    Stijn:

    He Remi, jouw up-dates springen nu ook niet bepaald als paddenstoelen uit de grond. Succes met ontsnappen uit de greep van het Xenia-deurwaarders-team.

  • 26 Oktober 2005 - 14:23

    Toob:

    ginny, mis je hem al? hij jou wel...

  • 03 November 2005 - 22:12

    Toob:

    GinTim(L)?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 10669
Totaal aantal bezoekers 18311

Voorgaande reizen:

22 Mei 2005 - 29 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: