BBQ, Homohuwelijken en mucho calor - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tim Remie - WaarBenJij.nu BBQ, Homohuwelijken en mucho calor - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tim Remie - WaarBenJij.nu

BBQ, Homohuwelijken en mucho calor

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

21 Juli 2005 | Spanje, Madrid

Jaja gebeurt veel hier in Madrid...

Iedere dag paseert de tempratuurmeter de 40 graden wel (speciaal voor de mensen die in rare en tegendraadse landen verblijven 104F)

Als die Spanjaarden hiet niet bezig zijn hun eigen land in de fik aan het steken (zijn op het moment hele grote bosbranden aan de rand van Madrid) dan zijn ze wel bezig te demonstreren tegen het nieuwe besluit van de spaanse regering: namelijk het toestaan van homo huwelijken..

En dat laatste besluit valt nogal zwaar bij onze gelovige engeltjes hier in Spanje...

Werk gaat steeds beter heb die taal ook al in een redelijke houdgreep ... alleen zitten we hier opgescheept met een cabron van een GM.. maar ja maak iedere dag in iedere geval genoeg mee..

Dit weekend ben ik !! jarig !! cabrones dus fiske bij mij thuis, voor het adres zie eerste post op dit wreede stukje ICT.. De Rum staat koud. Verder krijg k nog even bezoek van het ouderlijke gezag dus dat beloofd ook wat..

Hasta luego

  • 21 Juli 2005 - 17:47

    Stijn:

    je loopt nu zeker niet meer in je roze string, met al die potenrammers om je heen. bij dezen ook meteen mijn afmelding voor je feestje ik moet nieuwe bomen planten

  • 21 Juli 2005 - 20:48

    Tim:

    haha sstinos, haak dacht dat jullie hotelschool deden maar blijken ook inzetbaar te zijn na orkanen... goed werk

  • 22 Juli 2005 - 01:15

    Tieske:

    Remie,

    Bedankt voor het aangeven van jou heftige temperaturen in het geheel tegendraadse Fahrenheit stelsel, waar ik overigens nog steeds totaal niet aan gewend ben.

    Hier lopen de temperatuurtjes ook al aardig op. 'k ga binnenkort naar Phoenix waar het temperaturen beloofd van rond de 48C (of 120F).

    About gay marriage... Sicher nicht mit Herr Schwarzenegger als hoofd van dit mooie stukje California!

  • 22 Juli 2005 - 01:28

    Tieske:

    Concerning your birthday... That's not gonna work!!!

    Maar buiten dat een fantastische verjaardag toegewenst...

    Carpe Diem!

  • 24 Juli 2005 - 14:56

    Toob:

    Lieve Tim,

    ik heb de laatste tijd erg slecht geslapen omdat ik nogal in mijn maag zit met de beelden van 200 kilo biefstuk die achter jou aan zit...het valt niet mee deze beelden uit mijn gedachten te krijgen, en een gesprek met mijn psycholoog leverde ook geen noemanswaardig resultaat op, vandaar mijn late reactie op je site..
    Het homohuwelijk lijkt mij een goede zaak zoalng ze maar geen kinder mogen adopteren..ik weet niet of dat wel het geval is...want dan vind ik dat oook jij je op de balustrade moet gaan begeven om je ongefruitigdheid te laten blijken.. Ik denk dat niemand in de gaten zal hebben dat jij geen echte spanjaard bent, dus je "stem" teld dan wel degelijk!

    Hier gaat alles lekker behalve het weer! Morgen op roze maandag onze plaatselijke "homohuwelijk", echter niet met elkaar maar de samensmelting van homos en hetro's op een evenement! Ikzelf heb nog geen trouwplannen, maar mocht het nog zo ver komen dan mag jij mijn bruidsmeisje zal zijn..(zorg wel dat je dan een WIT pakje hebt!)

    Het allerbeste en ik zie je in de herfstvacanse, waarschijnlijk samen met Tim B (zoals ie in de volksmond en ook door dienders van de overheid voort genoemd wordt).

    Besos e mas besos, Toob

    Ps: wis je dat hij een vriendin heeft? Leuk he!

    en dan tenslotte nog een oude, hebreeuwse anekdote welke vaak geciteerd wordt door piet paulusma (kende um nog??): wie de hitte in madrid niet beschrijft als gruwelijk, heeft later een lang en gelukkig huwelijk!!!

  • 24 Juli 2005 - 15:06

    Toob:

    Tim, cumpleaños felices!!!

    en heel veel besos!

  • 24 Juli 2005 - 20:49

    Toob:

    sorry tim, elke keer als k op refresh klik komt er een repost zie ik...kan je die wegmikken?

    xx

  • 25 Juli 2005 - 00:40

    Tieske:

    Leuke verjaardag gehad???

    Kater?

    ...mooi zo...

  • 27 Juli 2005 - 09:15

    Tim:

    haha mooie woorden t00b en graag wat meer informatie dan wel een foto betreffende de nieuwe vriendin van Brand..

  • 27 Juli 2005 - 12:44

    Toob:

    tim ik zal mijn best doen, maar ik wete niet zeker of B er me einstemt als ik dat p0rnografische materiaal vrijgeef..

    nader bericht volgt

    beos

    ps: e mas besos

  • 11 September 2005 - 10:55

    Ginny:

    Tim je hebt je voedertijd weer gemist..dus je wanhopige klanken kunnen mij niet storen!!

    Slaap lekker (voor 2 uur) hehe..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 18305

Voorgaande reizen:

22 Mei 2005 - 29 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: