Wat deed ik hier ookal weer? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tim Remie - WaarBenJij.nu Wat deed ik hier ookal weer? - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Tim Remie - WaarBenJij.nu

Wat deed ik hier ookal weer?

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

20 Juni 2005 | Spanje, Madrid

Ow ja werken..

Sinds 1 juni ben ik aan het werk in het Intercontinental Castellana Hotel - Madrid.
Dit vijf sterren hotel ligt midden in het Castellana district (ookwel de Wallstreet van Madrid genoemd door enkele pro-Amerika figuren).

Gedurende drie maanden zal ik hier in de front-office en guest relations department werken waarna ik zal wisselen met Ginny, meisje van mijn school die momenteel op marketing en sales werkt (klinkt wat spannender dan het in werkelijkheid is).

Hotel is zoals jullie via de onderstaande link kunnen zien prima optrekje (Oswald niks voor jou) en verder werken er over het algemeen zeer symphatieke en aardige collegas. Ook veel buitenlandse stagaires dus dat is wel handig en gezellig, zeker in het begin.

Werk op het moment is redelijk eentonig, maar naarmate mijn Spaans zal verbeteren zal dit ook veranderen. En het Spaans is hier niet bepaald een probleem want je hoort dat getetter acht uur per dag...

Voor de mensen die er echt niet genoeg van kunnen krijgen kunnen hier onder op de site van het hotel kijken, en eventueel een kamer boeken..

http://www.ichotelsgroup.com/h/d/6c/1/en/hd/mddha?irs=null

  • 20 Juni 2005 - 19:44

    Toob:

    het kroes, ik was al aan het boeken...maar ik zie dat je nog niet bij marketing en sales werkzaam bent want dan had die link vast wel gewerkt..

    besos

  • 20 Juni 2005 - 20:07

    Roomy:

    Ha roomy..

    Typen met andere halve hand is niet zo'n uitvinding maar toch..waar zijn je principes..geen waarbenjij.nu, en nu wel! oh oh oh..

    maarr..je verhalen hebben weer 'n heel ander oogpunt dan die van mij dus zal ze wel ns bijhouden (ook al maak ik ongv.'t zelfde mee)

    Adios,

    Ginny

  • 20 Juni 2005 - 20:12

    Ginny:

    Wie is t huis uitgezet???

  • 20 Juni 2005 - 20:48

    Toob:

    ginny..veel over gehoord...

    trusten mensen

  • 20 Juni 2005 - 20:54

    Sjoshy:

    gheghe geile foto van je m8 :)

  • 22 Juni 2005 - 12:43

    Stijn:

    He gekke remie, ga eens werken je doet weer helemaal niks.

    hotkeenhaakmetsombrero.tk

    later

  • 24 Juni 2005 - 00:11

    Loor:

    ej tim,

    alles goed? Mis je ons (xenia) net zoveel als wij jou missen? ghighi

    kuzzz Loor

  • 26 Juni 2005 - 20:41

    Robbie:

    aan t kapsel zal t in ieder geval niet liggen

  • 27 Juni 2005 - 15:30

    Tim:

    hehe ouwe zandhaas hoessy jongen ben je je 7e studiejaar al ingegaan

  • 02 Juli 2005 - 21:06

    Haak:

    yo amigo, hier een kleine mensaje uit playa dc (niet te vergelijken met washington dc). Alles bon hier, zon zee strand en voorlopig weinig uitvoeren..
    Daar wil ik het bij laten
    alaaf

  • 03 Juli 2005 - 21:34

    Toob:

    Tim, kijk je er van op wanneer ik zeg dat ik de warmte die jij daar dagelijks opvangt ook een beetje voel in loon op zand als ik je on-line zie komen?

  • 11 Juli 2005 - 20:30

    Tim:

    Dit klinkt misschien lichtelijk zelfingenomen toobske maar ik had niets anders verwacht ... doe het ook vaak een keertje extra als ik zie dat jij online bent hehe

    kus

  • 24 Juli 2005 - 15:05

    Toob:

    Tim, cumpleaños felices!!!

    en heel veel besos!

  • 11 September 2005 - 10:57

    Ginny:

    zeg loop jij ook stage??nooit geweten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 723
Totaal aantal bezoekers 18275

Voorgaande reizen:

22 Mei 2005 - 29 November 2005

Mijn eerste reis

Landen bezocht: